Vi ger rådgivning till:

Konsumenter bosatta på  Östermalm (i Stockholm)

Telefon: 08-508 10 999, e-post: radgivning@konsumentcentrum.se
Telefontid helgfria onsdagar kl 9-11 och 13-15

Konsumenter bosatta i Upplands-Bro

Telefon: 08-581 693 23, e-post: konsumentvagledning@upplands-bro.se
Telefontid helgfria tisdagar 9-12

OBS! Vi ger bara rådgivning till konsumenter som bor i ovanstående kommuner/stadsdelar. Övriga hänvisar vi till den stadsdel eller kommun där du bor. Du kan också kontakta Konsumentverkets centrala rådgivning Hallå konsument

PRO-medlemmar

PRO-medlemmar är välkomna att kontakta Konsumentcentrum för rådgivning.

Telefon: 08-674 43 74, e-post: radgivning@konsumentcentrum.se.
Telefontid helgfri måndag-onsdag kl 9-11 och 13-15.

OBS! Du måste vara beredd att uppge ditt medlemsnummer när du kontaktar Konsumentcentrum. 

Om din fråga är akut och utanför våra telefontider så kanske din hemkommun erbjuder konsumentvägledning. Det kan du ta reda på här via Konsumentverkets webbplats.